تبلیغات
کانگ فو توآ 21 شهرستان اسکو - تصحیح شیوه زندگی با تمرینات منظم

اکثر محققان توصیه می کنند که مردم بدون در نظر گرفتن سن و وضعیت جسمانی باید دائما در حال فعالیت فیزیکی باشند و روزانه به طور کاملا  منظم  به فعالیت ورزشی بپردازند و به طور کاملا  جدی از کم تحرکی بپرهیزند.
تاثیرات درازمدت انجام فعالیت بدنی شامل: افزایش کلسترول خوب، کاهش کلسترول بد، افزایش قدرت متابولیسم، کنترل وزن، کاهش اضطراب و افسردگی، افزایش طول عمر و کاهش خطر ابتلا  به بیماری های قلبی است.
تمامی جراحان قلب بزرگ دنیا انجام فعالیت بدنی روزانه به میزان 30 دقیقه را توصیه می کنند. این تمرینات می تواند چندین بار در طول روز به صورت کوتاه مدت انجام شود یعنی به صورت 3 زمان 10 دقیقه ای یا 2 زمان 15 دقیقه ای.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
How do you treat a sore Achilles tendon?
دوشنبه 30 مرداد 1396 08:32 ق.ظ
This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I
have found something which helped me. Thanks a lot!
westxhocybzxfb.page.tl
یکشنبه 15 مرداد 1396 10:09 ق.ظ
Thanks for the marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and may come back later in life.
I want to encourage you to definitely continue your great work,
have a nice day!
evasiveanyplace79.exteen.com
جمعه 13 مرداد 1396 06:36 ق.ظ
Hello mates, its wonderful piece of writing concerning cultureand
completely explained, keep it up all the time.
How much can you grow from stretching?
سه شنبه 10 مرداد 1396 02:40 ب.ظ
I'm curious to find out what blog platform you're utilizing?
I'm experiencing some small security issues with my latest
blog and I'd like to find something more secure. Do you have any suggestions?
BHW
چهارشنبه 30 فروردین 1396 04:32 ب.ظ
Hi there, I check your blogs regularly. Your story-telling style is awesome,
keep doing what you're doing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر